Intrebari frecvente

Cere o ofertaDescarcă catalog

Care este programul showroom-ului?

Ne gasesti in showroom-ul din Calea Moldovei nr 322, Bistrita
Programul nostru este de Luni pana Vineri de la 9:00 – 18:00

Cum intru in contact cu un specialist in piatra naturala?

Din primul moment in care treci pragul showroom, specialistii in piatra naturala din echipa TRANSILVANIA DEPO iti stau la dispozitie cu recomandari de materiale si bune practici de montaj, in functie de cerintele proiectului tau. La fel, atunci cand esti online, pe TRANSILVANIA DEPO.ro ai o fereastra de chat in care unul din membrii departamentului Call Center iti va raspunde rapid la intrebari. Atat online cat si in showroom, vei avea o persoana de contact, consultantul cu care vei tine legatura de la inceput pana la livrarea comenzii.

Ce este important in comunicarea cu reprezentantul TRANSILVANIA DEPO?

In primul rand, sa ne dai cat mai multe detalii despre proiect, pentru a putea beneficia de intreaga expertiza a specialistilor nostri. Este bine sa pastrezi legatura cu un singur consultant, care sa poata fi alaturi de tine pe tot parcursul colaborarii cu noi – de la prima vizita in showroom pana la stabilirea datelor de livrare. Avantajul este ca acesta va cunoaste detaliile proiectului, inca de la inceput si va putea sa gaseasca solutii rapide in cazul in care apar probleme.

IMPORTANT! Daca tii comunicarea cu reprezentatul TRANSILVANIA DEPO strict pe e-mail, detaliile importante (legate de comanda, decizii asupra materialelor, modificari ale comenzii, confirmari, date de livrare, etc.) vor fi in permanenta confirmate in scris de catre ambele parti, pentru a putea fi urmarite mai usor.

Cum fac o comanda?

In primul rand, e foarte important sa te asiguri ca atunci cand ne-ai trimis cantitatile sau dimensiunile placii (atunci cand vorbim de piese speciale) te-ai consultat cu montatorul si ca toate dimensiunile sunt corecte.

Poti face comanda atat online, pe www.transilvaniadepo.ro, simplu si rapid, dupa ce ti-ai facut cont pe site, adaugand in cosul de cumparaturi produsele dorite si verificand suma totala in aceeasi sectiune dar si in showroom, unde consultantul TRANSILVANIA DEPO va intocmi comanda.

Mai mult, ne poti trimite direct schita sau un proiect prin intermediul sectiunii “Proiectul tau”, prin fax sau prin e-mail, si noi vom reveni in cel mai scurt timp cu o estimare de pret.

Cum platesc o comanda?

Online, dupa ce faci comanda prin cosul de cumparaturi de pe site, vei primi prin e-mail o factura proforma ce poate fi achitata cu un ordin de plata. In cadrul showroom-ului TRANSILVANIA DEPO se pot efectua plati cu cardul sau cash (avans sau integral). Limitele de plata in showroom sunt pana in 10.000 de lei, pentru persoane fizice si pana in 5000 de lei, pentru persoanele juridice. In momentul in care am primit confirmarea platii (de obicei, plata se inregistreaza in 24 de ore), putem stabili detaliile de livrare.
Momentan, nu avem implementata plata comenzii cu cardul, direct pe site, printr-un procesator de plati.

IMPORTANT! Facturile pentru produsele in stoc se achita integral, inainte de livrare. Pentru produsele pe comanda, cu termen de livrare, se achita 40% din suma de pe factura, in momentul comenzii, iar restul de 60% se plateste la instiintare (atunci cand te anuntam ca produsul este gata). Atunci cand este vorba de livrari in Bucuresti sau Ilfov, exista posibilitatea de achitare a celei de-a doua parte a facturii la livrare. In cazul livrarilor nationale, comanda trebuie sa fie complet incasata inainte de expediere.

Cum aflu termenii de livrare?

In cazul produselor care exista in stoc, livrarea (la nivel national) este de 2-5 zile zile lucratoare din momentul inregistrarii platii. In cazul produselor care nu sunt pe stoc sau a pieselor speciale, termenii de livrare difera. O data ce am agreat impreuna un termen de livrare, facem tot ceea ce tine de noi pentru a ne respecta partea de contract. Uneori, exista situatii exceptionale, pe care nu le putem controla (crize politice care afecteaza transporturile internationale si deci, relatia cu furnizorii nostri, situatii datorate programului transportatorilor parteneri, pe care nu le putem prevedea, situatii extreme datorate conditiilor de vreme, accesul dificil la adresa,  etc.) iar in aceste cazuri iti vom comunica rapid eventualele intarzieri.

IMPORTANT! Daca vrei sa afli stadiul comenzii, cel care iti poate oferi rapid informatia este consultantul TRANSILVANIA DEPO cu care ai lucrat. Poti afla aceasta informatie si de la departamentul de logistica, dar doar dupa ce ai fost instiintat de plecarea comenzii catre tine. Un mod de lucru eficient este sa transmiti prin intermediul e-mail-ului numarul facturii, pentru ca reprezentantul TRANSILVANIA DEPO sa poata gasi in sistem comanda si sa iti comunice inapoi statusul acesteia.

 

Cum se face transportul?

Livram oriunde in tara si in strainatate (atat terestru cat si maritim). In cazul Bucuresti si Ilfov livram prin flota de masini proprie, in tara si strainatate livram prin platforma logistica. De asemenea putem livra prin servicii de curierat produse precum: ardezie flexibila SKIN sau impermeabilizant. Restul produselor necesita transport special (materialele sunt grele, deci nu este potrivit sa fie transportate cu masini mici).

Trebuie sa fie cineva acasa in momentul in care comanda ajunge la tine, soferii iti asigura doar livrarea, descarcarea marfii intra in responsabilitatea ta.

Ce se intampla daca vreau sa imi anulez comanda?

In cazul in care este vorba de un produs din stoc, procesul este destul de simplu si rapid (banii se returneaza pana in 500 lei cash, peste aceasta suma, prin transfer bancar). Atunci cand e vorba de piese speciale (blaturi, trepte, glafuri, plinte, etc), din momentul in care ai platit un avans, comanda nu mai poate fi modificata sau anulata. La fel, se aplica cand ai solicitat in mod expres o comanda (ex: un anumit tip de material ce nu se afla in portofoliul nostru si este adus special, etc.), aceasta comanda nu poate fi anulata.

Ce fac daca am primit o comanda necorespunzatoare?

In primul rand, trebuie sa stii ca unele materialele sunt pastrate in aer liber, ceea ce inseamna ca placile pot avea urme de praf, pot fi umede (ploaie, etc.) sau pot avea urme de zapada, detalii ce nu afecteaza calitatea placii/materialului.
La fel, exista, de multe ori, diferente de nuanta intre mostrele pe care le-ai primit acasa sau placile pe care le-ai vazut in showroom si comanda pe care o primesti. Acest lucru se datoreaza faptului ca piatra este un material natural si exista mici variatii de nuanta de culoare de la lot la lor – acest lucru este absolut normal.

Daca exista o problema in ceea ce priveste placile, la receptia marfii, te rugam sa faci o fotografie cu problema si sa o trimiti, impreuna cu datele comenzii tale (nr. de factura, numele, etc.), catre adresa office@transilvaniadepo.ro, dupa ce ai notificat si consultantul TRANSILVANIA DEPO. In acest moment, poti refuza comanda, adica sa nu faci receptia (caz in care transportul catre depozit este responsabilitatea noastra) sau, daca accepti livrarea si te razgandesti mai tarziu, costul transportului cade in responsabilitatea ta.
Ne straduim sa analizam in foarte scurt timp fiecare posibila problema si sa iti raspundem in timp util. Pentru acest tip de sesizare mai poti folosi si adresa de e-mail office@transilvaniadepo.ro.

Care este politica TRANSILVANIA DEPO pentru retururi?

Cumparatorul va refuza bunurile livrate in cazul in care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate in comanda. In acest caz Vanzatorul isi asuma responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.

Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului, prevederi contractuale aplicabile doar Cumparatorilor persoane fizice si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 30 zile. Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate si achizitionate online. Comenzile care au fost ridicate de la sediul/punctele de lucru ale Vanzatorului sau au fost transportate prin mijloacele proprii ale Vanzatorului direct la Cumparator nu sunt considerate comenzi la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile Cumparatorului.

Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de la reprezentantul firmei de curierat/transportator. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier/transportator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cumparatorul va trebui sa suporte costurile suplimentare aferente returnarii produselor in caz de retragere.

Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

Returul produselor se face in termen de 30 zile calendaristice de la data livrarii produselor. Data returnarii se considera data primirii produselor in depozitul ROCK STAR CONSTRUCT SRL. Rambursarea sumelor se face in termen de 14 zile de la receptionarea fizica a produselor in depozitul ROCK STAR CONSTRUCT SRL, in contul bancar indicat de Cumparator in Formularul de Retur.

In functie de modalitate de livrare a produselor selectata de Cumparator, suma rambursata va fi egala cu suma rezultata prin retinerea de catre Vanzator, din pretul achitat de Cumparator, a sumelor aferente cheltuielilor de transport si livrare. Restituirea sumelor incasate, in cazul in care Cumparatorul nu doreste un alt produs, se va face prin transfer bancar, in contul indicat in scris de catre Cumparator.

Nu pot fi returnate produse care:
– depasesc termenul de 30 de zile de la data primirii;
– fac parte din gama Piese Speciale;
– corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
– au facut obiectul unei comenzi speciale;
– au facut obiectul unei lichidari finale de stoc, in urma careia Cumparatorul a beneficiat de o reducere a pretului;
– au fost achizitionate din showroom si, desi prezentau unele defecte, Cumparatorul le-a acceptat si a beneficiat de o reducere corespunzatoare a pretului;
– au fost distinct personalizate la cererea Cumparatorului;
– au fost executate dupa specificatiile Cumparatorului;
– prezinta urme de lovire sau deteriorare;
– prezinta urme vizibile de uzura;

Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezinta urme de adeziv sau alte asemenea substante. Acestea se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc), si vor fi insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum si de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
In cazul comenzilor la distanta cat si in cazul celor efectuate in showroom-ul Vanzatorului, returul marfii se va efectua integral. Nu se accepta retururi partiale dintr-o anumita pozitie din factura fiscala.
Returnarea integrala a contravalorii achitate se va face numai in cazul in care produsele sunt in stare corespunzatoare. Deteriorarea produsului cauzata de Cumparator sau de folosirea necorespunzatoare a produsului va fi suportata de Cumparator, iar produsele respective nu vor putea face obiectul returului. Daca produsul a fost utilizat de catre Cumparator si nu mai poate fi returnat in stare corespunzatoare, ROCK STAR CONSTRUCT nu va putea returna contravaloarea acestuia.

Cat imi puteti tine comanda in depozit dupa efectuarea platii?

Dupa ce ai facut plata comenzii, nu putem tine produsele in depozit mai mult de 7 -10 zile calendaristice exceptie piesele speciale pe care le depozitam maxim 5 zile calendaristice. Atunci cand vrei sa ridici comanda singur, direct din showroom, te rugam sa ai in vedere faptul ca, in cazul unei comenzi grele, nu poti folosi o masina mica, pentru ca risti sa o deteriorezi. Legat de incarcarea marfii, e bine sa stii ca aceasta se face in depozit, cu ajutorul stivuitoarelor iar mai mult de 10 metri patrati nu pot fi incarcati manual.

Detalii despre serviciile de montaj:

Montajul pietrei naturale necesita montatori cu experienta in acest domeniu. De aceea, iti punem la dispozitie si serviciile unei echipe profesioniste de montaj, care se va asigura ca proiectul tau de amenajare va fi bine implementat. Serviciile de montaj sunt, in principal, destinate Bucuresti si Ilfov iar deplasarea la nivel national (in cazul comenzilor care depasesc 100mp) si uneori poate presupune costuri suplimentare (de exemplu, cazarea echipei de montatori).

Daca ai nevoie de servicii de montaj, intra in contact cu departamentul care se ocupa cu acest serviciu si stabileste-ti o programare sau poti suna direct in Call Center: 021.9907.

IMPORTANT! Este recomandat ca, atunci cand organizezi deadline-urile proiectului, sa ai in vedere faptul ca programarea echipei de montaj trebuie sa fie facuta dupa termenul de livrare al comenzii tale, intotdeauna cu o marja de eroare.

Din ce tara provine produsul meu?

TRANSILVANIA DEPO importa piatra naturala din intreaga lume, incepand din Asia pana in America de Sud, pentru acest detaliu legat de provenienta, trebuie sa intrebi un consultant, importanta fiind calitatea fiecarei piatre naturale. Intotdeauna avem la baza calitatea, neavand importanta tara de provenienta.

Cu ce se debiteaza piatra naturala?

Pentru debitarea pietrei naturale se foloseste polizorul unghiular (Flex) dotat cu panza diamantata sau din carbura de siliciu (destinat piatrei naturale) sau masina pentru debitare piatra cu apa. Aceste produse le gasiti la orice magazin de bricolaj.

Pot inlocui un produs cu altul?

Nu. Trebuie urmata procedura de retur (vezi politica noastra de retur mai sus), urmand ca apoi sa se faca o noua comanda pentru produsele dorite.

Produsele au garantie?

Da, 2 ani, conform legislatiei in vigoare.

Este necesar sa vin in showroom?

Daca esti din Bucuresti sau Ilfov, noi chiar iti recomandam acest lucru, pentru ca aici vei vedea toate produsele dar si idei de amenajare. Showroom-ul nostru este cel mai mare din Romania. Consultantii nostri te pot prelua si iti vor oferi sfaturi in functie de proiectul tau, nu doar legate de produse, dar si de intretinere si montaj.

Debitați piese la dimensiunile pe care vi le trimit?

Da, te invitam sa vizitezi sectiunea de piese speciale, pentru a vedea ce materiale sunt disponibile pentru piesele pe comanda. Cele mai des intalnite cereri sunt trepte si contratrepte, glafuri si blaturi (avem inclusiv  blaturi standardizate ce pot fi ridicate in aceasi zi) destinate bucatariei sau bai (ce pot fi decupate pentru incastrarea unei chiuvetei sau plitei). Pentru piesele speciale, comenzile se iau numai in scris, pe semnatura sau cu o confirmare scrisa a clientului (pe e-mail). Comanda se preia printr-un tabel-draft pe care ti-l trimitem la completat.

Pot comanda un metru cub?

Nu. Se comanda in functie de produs: la metru patrat, metru liniar, bucata, sac etc.

Placile de piatra naturala imprumuta temperatura camerei?

Da, intotdeauna

Ce fel de baterie necesita lavoarele?

Fie ca este pe picior sau de perete, trebuie sa depaseasca cu minim 2 cm inaltimea lavoarului.

Cum se face un montaj corect?

Consultati sectiunea „Cum se monteaza?”

Incalzire in pardoseala

In cazul incalzirii din pardoseala piatra naturala poate avea orice grosime, insa este ideal sa aiba pana la maxim 2 cm. astfel transferul termic sa se faca mai rapid. Montajul pietrei naturale este indicat sa se faca cu adezivi elastici de ex.: Weber Marmo.Plus (1sac = 3.5mp).

Piatra naturala este antiderapanta?

In perioada iernii peste piatra se poate da cu nisip, NU cu sare, sarea poate afecta ireversibil piatra naturala. De asemenea este indicat sa se curete mai des piatra naturala, pentru ca si nisipul o poate afecta prin abraziune in timp.

Se poate folosi degivrarea electrica?

Da, dar numai daca se foloseste la montajul pietrei un adeziv flexibil (ex: Weber Marmo.Plus).