Termeni si conditii

Termenii și condițiile Transilvania Depo

Cere o ofertaDescarcă catalog

MENIU

Generalitati
Etape tehnice pentru incheierea contractului
Orarul de functionare /Livrare
Politica de retur
Forta majora
Litigii

CompanieTRANSILVANIA DEPO SRL
Identificare: J06/484/2003 – RO15672840
Adresa: Calea Clujului nr 322, Bistrita
Call Center: 0740 950 000
E-mail:  office@transilvaniadepo.ro

 

  1. Generalitati
    Termenii si conditiile generale de mai jos se vor aplica vanzarilor de catre TRANSILVANIA DEPO SRL (denumit in continuare “Vanzator”), prin intermediul magazinului virtual/website-ul www.transilvaniadepo.ro catre Cumparator, persoana fizica sau juridica, dupa caz (denumita in continuare “Cumparator”), a bunurilor afisate pe site-ul Vanzatorului, precum si furnizarii serviciilor adiacente prestate de catre Vanzator (de ex. Servicii de livrare). Marfurile ce fac obiectul comertului prin intermediul prezentului website vor fi denumite in continuare “bunurile” sau “produsele”.
    Prin incheierea contractului de vanzare la distanta (bifarea casutei cu ”Am citit Termenii si Conditiile TRANSILVANIADEPO” inainte de lansarea comenzii sau de plata acesteia), de catre Cumparator cu Vanzatorul, Cumparatorul declara ca accepta in mod expres termenii si conditiile de mai jos si se obliga la respectarea acestora.

    Folosirea, accesarea, utilizarea sau navigarea pe acest site de catre vizitatori si utilizatori implica acceptarea termenilor si conditiilor prevazute mai jos.

    II. Descrierea bunurilor/produselor
    Toate descrierile, specificatiile, reclamele, imaginile (atat cele printate cat si cele de pe website-ul Vanzatorului) si mostrele transmise prin curier sau predate in showroom-ul Vanzatorului sunt prezentate cu titlu informativ si au scopul de a da o reprezentare aproximativa a produselor. Acestea nu pot fi considerate etalon 100% intrucat produsele ce urmeaza a fi livrate sunt confectionate din piatra naturala, iar variatiile de culoare,  textura, marcaj, dimensiunea dintre loturile de piatra sau alte asemenea sunt normale in privinta acestor produse, variatiile neputand fi controlate in mod direct de catre Vanzator sau Furnizorii acestuia.

    In considerarea tipului produselor (piatra naturala) Cumparatorul declara in mod expres ca a fost informat si ca accepta urmatoarele:
    a. toate descrierile,imaginile ( atat cele printate cat si cele de pe internet) si mostrele transmise prin curier sau predate in showroom-ul Vanzatorului pot oferi exclusiv o reprezentare aproximativa a produselor;
    b. intrucat produsele sunt naturale, exista intre loturi variatii geologice in ceea ce priveste culoarea, marcajele, textura, dimensiunea;
    c. toate tipurile de piatra naturala sunt intr-o anumita masura poroase si trebuie impermeabilizate conform incadrarii;
    d. unele produse se pot zgaria sau ciobi usor astfel incat trebuie acordata o atentie sporita manipularii si transportului de piatra naturala;
    e. procentul de ciobituri sau sparturi intr-o comanda poate fi de 5 %, care se stabileste din cantitatea livrata, fara ca Vanzatorul sa fie obligat la plata unor daune sau despagubiri si fara sa aiba obligatia returnarii sau achitarii oricaror sume catre Cumparator. In situatia in care procentul mentionat mai sus este depasit,

    Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca produsele sparte sau deteriorate ce depasesc procentul de 5 %, in cazul in care deteriorarea este imputabila Vanzatorului.

    III. Preturi:
    Preturile afisate sunt bazate pe costurile curente ale produselor comercializate si includ TVA. Cuantumul TVA se aplica conform legislatiei in vigoare la data comenzii.
    Niciun produs nu are costul de livrare inclus in pret. Livrarea produselor la adresa indicata de Cumparator se va face cu achitarea costurilor aferente, la care se va aplica TVA.
    Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile afisate pe website, nefiind obligat sa anunte in prealabil intentia de modificare a acestora. Cu toate acestea, Vanzatorul nu va modifica in nicio situatie preturile unei comenzi active si pentru care a fost incasat un avans de la Cumparator.
    In cazul in care pretul unor produse comandate, dar pentru care nu s-a incasat un avans de la Cumparator, se schimba, Vanzatorul va trimite o notificare prin care il va informa pe Cumparator, care va avea posibilitatea de a se retrage prin transmiterea unei instiintari Vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea notificarii cu privire la modificarea pretului.

    In cazul pieselor speciale atipice/sablonate se va percepe o taxa suplimentara in valoare de 50% fata de costul comenzii transmise de catre client ( prin piese atipice/sablonate se intelege o piesa ce nu are forma unui patrat sau dreptunghi-comanda ce in mod uzual se introduce de catre Vanzator intr-un tabel excel pe baza caruia piesa se debiteaza in Atelier).

    Pretul produsului comandat este cel afisat la data confirmarii comenzii de catre Vanzator si are o valabilitate de 24 de ore de la comunicare. Pentru a mentine valabilitatea rezervarii, Cumparatorul se angajeaza sa efectueze plata avansului in perioada de valabilitate sus-mentionata. In caz contrar rezervarea va fi anulata, iar marfa va reveni in stoc, disponibila pentru vanzare. Pretul comunicat la data confirmarii comenzii va include toate taxele aplicabile, precum si pretul aferent serviciilor de transport, in cazul in care se solicita transport prin intermediul Vanzatorului. Costul de transport este mentionat separat pe comanda/factura proforma.

    A. Plata
    Comenzile se achita intotdeauna integral inainte de livrare / ridicare din showroom / depozit.
    In cazul produselor care nu se afla pe stocul Vanzatorului si fac obiectul unei comenzi special (termen de livrare), Cumparatorul va achita un avans de 50% din pretul acestora la momentul plasarii comenzii, iar restul de pret se va achita de Cumparator Vanzatorului cu cel putin doua (2) zile inainte de data anuntata pentru livrare.
    Plata de catre Cumparator in contul bancar al Vanzatorului va fi considerata valabila doar dupa incasarea sumelor corespunzatoare in contul Vanzatorului.

    B. Disponibilitatea bunurilor/produselor
    Daca bunurile se afla in stoc in depozitul Vanzatorului, atunci vor fi eliberate din depozit in vederea livrarii in termen de 2 zile lucratoare, cu excluderea zilei de efectuare a comenzii. Timpul de livrare a bunurilor depinde de metoda de livrare selectata de catre Cumparator. 
    In cazul in care bunurile Vanzatorului nu se afla in stoc din orice motiv, Vanzatorul va notifica Cumparatorul cu privire la acest lucru si il va instiinta cu privire la o data anticipata la care produsele vor fi disponibile pentru a fi livrate.
    Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele nu sunt disponibile pentru a fi livrate la momentul plasarii comenzii de catre Cumparator.

    II. Etape tehnice pentru incheierea contractului
    Folosind meniul aferent categoriilor si subcategoriilor, Cumparatorul navigheaza pana gaseste produsul care se potriveste dorintelor si necesitatilor sale. De asemenea cautarea produselor se poate face si prin folosirea campului de cautare

  2. A. Selectare produs
    Pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi, se apasa butonul “adauga in cos”
    Dupa adaugarea unui produs in cos, Cumparatorul va fi redirectionat in cosul de cumparaturi, unde poate actualiza cantitatea produselor adaugate in cos sau elimina produse din cosul de cumparaturi. Din cos poate finaliza comanda sau se poate intoarce in magazin pentru continuarea cumparaturilor.
    Valoarea costului de livrare se va adauga la valoarea comenzii. Costul pentru transportul produselor difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de catre Cumparator, precum si de localitatea de destinatie,acesta urmand a fi transmis Cumparatorului in momentul definitivarii comenzii.

    B. Trimiterea comenzii 
    Daca are deja cont in magazinul online al Vanzatorului, Cumparatorul se poate autentifica cu adresa de email si parola pentru a folosi informatiile privind livrarea si facturarea existente in cont.
    Daca nu are cont, Cumparatorul isi poti crea un cont nou completand datele necesare sau poate opta pentru “trimite comanda fara sa te inregistrezi” – comanda rapida, fara a isi crea un cont pe site-ul Vanzatorului.

    C. Facturare
    In urmatoarea faza, Cumparatorul va trebui sa completeze datele de facturare. Astfel, are optiunea de a comanda in calitate de persoana fizica, juridica sau asociatie, prin completarea campurilor aferente tipului de persoana. 
    Daca adresa de facturare difera de adresa de livrare, se debifeaza optiunea “Datele facturii sunt identice cu datele de livrare” si se introduce o adresa de livrare noua.

    D. Alegerea modalitatii de livrare
    La completarea unei comenzi, Cumparatorul are posibilitatea de a-si alege modalitatea de livrare.
    Cele trei modalitati de livrare pe care compania Transilvania DEPO le pune la dispozitie Cumparatorilor sai sunt:
    – livrarea prin flota proprie si parteneri
    – livrarea prin curier pentru anumite produse selectate de Vanzator
    – ridicarea de la showroom-ul/depozitul Transilvania Depo din Calea Clujului nr 322, Bistrita

  3. E. Alegerea modalitatii de plata.
    In functie de modalitatea de livrare, Transilvania DEPO va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

    -Ramburs pentru livrarea prin curier
    -Ordin de plata bancar
    -Card bancar in showroom-ul Transilvania DEPO
    -Numerar in showroom-ul Transilvania DEPO

Vanzatorul va emite, pe baza informatiilor detinute de acesta si a celor furnizate de Cumparator, o factura pentru bunurile livrate.

F. Finalizare comanda
Dupa ce Cumparatorul a ales modalitatea de livrare, plata si si-a exprimat acordul prin bifarea optiunii “Sunt de acord cu clauzele contractului la distanta si utilizarea tehnicilor de comunicare la distanta”,  va apasa butonul “Trimite comanda” iar comanda sa va intra in curs de procesare.
Dupa trimiterea comenzii, Cumparatorul va primi un email de confirmare din partea Vanzatorului, referitor la receptionarea comenzii.Ulterior,Vanzatorul va mai transmite un email de confirmare a procesarii comenzii lansate de catre Client.
Odata lansata comanda online, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau electronic) precum si cu modul de operare al Vanzatorului. Orice comanda confirmata de Vanzator, implica Vanzatorul si Cumparatorul intr-un contract la distanta.
Momentul încheierii contractului la distanta cu persoana fizica, respectiv, al incheierii contractului de vanzare cu persoana juridica, îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare din partea Vanzatorului.

III. Orarul de functionare. Livrare. 
Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, dar perioada de procesare a acestora se desfasoara de luni pana vineri in intervalul 9-18. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Orarul de functionare este 08:00 -19:00 de luni pana vineri si sambata de la 09:00 la 15:00

A. Durata de livrare

Bunurile comandate, daca acest lucru este posibil, vor fi eliberate din depozit pentru livrare astfel:
– pentru livrari locale (Jud. Bistrita-Nasaud): aceeasi zi, maxim a doua zi
– pentru livrari nationale: intre 1- 3 zile, maxim
– pentru livrari internationale: 2 – 5 zile maxim
cu exceptia zilei in care s-a efectuat comanda si vor fi trimise doar la adresa indicata de Cumparator. Durata de livrare a bunurilor depinde de adresa de livrare indicata, conditiile meteo, si alti factori si va fi comunicata de catre Vanzator Cumparatorului. Livrarea va avea loc in mod normal in intervalul luni-vineri intre 9.00 si 18.00.

Orice date care sunt fixate pentru livrarea bunurilor sunt aproximative si Vanzatorul nu va fi responsabil pentru orice intarziere, indiferent care a fost cauza acestui fapt. Bunurile pot fi livrate de Vanzator inaintea datei de livrare fixate, cu respectarea obligatiei de informare prealabila a Cumparatorului
Daca Vanzatorul nu are posibilitatea, din orice motiv, de a trimite bunurile comandate de Cumparator (si aflate in stoc) in 14 zile de la efectuarea comenzii, Cumparatorul are dreptul de a anula comanda, iar Vanzatorul va rambursa orice sume platite de Cumparator pentru aceste bunuri. Vanzatorul nu va fi responsabil de niciun fel de pierderi suferite de Cumparator pentru livrari intarziate sau imposibilitatea efectuarii livrarii din motive ce tin de Cumparator.
In cazul in care Cumparatorul sau un reprezentant al acestuia nu este la adresa indicata pentru livrare, facand imposibila predarea bunurilor de catre personalul de livrare, costurile de retur vor fi achitate de Cumparator Vanzatorului in termen de 5 zile de la emiterea facturii aferente.
Daca Cumparatorul va face o solicitare de revenire pentru livrarea bunurilor, acesta va putea fi obligat la achitarea catre Vanzator, inainte de livrare, a unui nou cost de transport.

Cumparatorul este de drept in intarziere cu privire la obligatia de preluare a bunurilor in termenele specificate mai jos, acestea calculandu-se dupa cum urmeaza:
7-10 zile calendaristice maxim pentru bunurile de stoc, de la data incasarii pretului comenzii; si
5 zile calendaristice pentru comenzi de piese speciale, de la data informarii clientului asupra sosirii comenzii in depozitul/showroom-ul TRANSILVANIA DEPO.

  1. B. Orar. Conditii tehnice
    Toate livrarile sunt efectuate cu ajutorul vehiculelor de tonaj mare, incepand de la 1 tona. Cumparatorul este singurul responsabil pentru posibilitatea de a aduce produsele pe proprietatea sa la livrare.
    Vanzatorul se obliga sa livreze contra cost, dupa caz, Cumparatorul se obliga sa ridice, bunurile conform conditiilor stabilite la momentul plasarii comenzii. Cotatiile de transport sunt stabilite in functie de destinatie, cantitate, tonaj si specificatiile Cumparatorului si vor fi comunicate acestuia la momentul transmiterii facturii pro forma aferente comenzii, in functie de coordonatele indicate de catre Cumparator la momentul lansarii comenzii.

    Livrarile sunt efectuate, de luni pana vineri, intre orele 08:00 si 17:00. Cumparatorul poate specifica o data de livrare preferata, cu termene mai mari decat cele indicate de Vanzator, urmand ca Vanzatorul sa ajusteze livrarea in functie de programul Cumparatorului, fara costuri suplimentare. Totusi, marfa se livreaza sau se ridica intr-un termen de maxim 5 zile calendaristice de la momentul informarii asupra faptului ca marfa este disponibila in stoc pentru a fi ridicata sau livrata.

    Cumparatorul se obliga sa informeze Vanzatorul la momentul indicarii locului de livrare daca exista eventuale restrictii de acces sau dificultati pe care le-ar putea intampina o masina de transport marfa. Cumparatorul este obligat ca la adresa de livrare sa asigure prezenta unui imputernicit pentru a semna documentele aferente livrarii si receptiei si pentru a supraveghea descarcarea. Bunurile se livreaza pe costurile Cumparatorului, dar prin mijloacele Vanzatorului, la adresa indicata de catre Cumparator. Pretul aferent serviciului de transport se stabileste si se evidentiaza separat si este purtator de TVA.  In cazul in care caracteristicile locatiei indicate nu permit descarcarea si stationarea masinilor de transport marfa, Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului pentru nelivrarea marfii in timp sau refuzul de livrare.

    In aceste cazuri, Cumparatorul se obliga sa puna la dispozitia personalului de livrare cel mai apropiat punct accesibil de descarcare iar in caz contrar, Cumparatorul se obliga sa achite Vanzatorului contravaloarea tur-retur a transportului, precum si costurile aferente unei livrari ulterioare, efectuate cu alte mijloace de transport ce se pot incadra in locatia respectiva.
    Personalul de livrare nu are obligatia de a manipula bunurile livrate.

    C. EFECTUAREA RECEPTIEI
    Bunurile se receptioneaza la incarcare, in cazul ridicarii comenzii din showroom si la descarcare, in cazul livrarii la adresa indicata de Cumparator.

La data livrarii se verifica starea tehnica a bunurilor livrate, partile urmand sa semneze, fie  prin reprezentantii autorizati fie prin mandatarii acestora, factura fiscala si packing list de livrare marfa fara obiectiuni, in cazul in care starea tehnica a produselor livrate este considerata satisfacatoare.
In cazul in care exista produse deteriorate/lipsa, acest lucru va fi consemnat direct pe Packing List in sectiunea pentru mentiuni, iar Cumparatorul nu va accepta descarcarea pentru produsele deteriorate fara sa anunte inainte Vanzatorul telefonic si sa transmita poze prin email. Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca/ suplineasca produsele deteriorate/lipsa in termen de aprox. 15 zile de la data constatarii, in cazul produselor ce se afla pe stoc sau nu fac obiectul unor comenzi speciale. Orice alta reclamatie ulterioara nu va fi acceptata. Orice defect, neconcordanta, lipsa se va constata la incarcarea/receptia marfii, iar reclamatiile ulterioare nu vor fi acceptate. Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele se deterioreaza ca urmare a oricaror actiuni ale Cumparatorului in cadrul operatiunilor de descarcare ca urmare a livrarii produselor.
Clientul poate opta pentru ridicarea personala sau prin reprezentant a comenzii, direct de la sediul Vanzatorului din Calea Clujului nr 322, Bistrita, cu o instiintare prealabila si doar cu un vehicul ce poate fi incarcat cu un motostivuitor / utilaj de incarcare-descarcare.

“Incarcarea produselor in masina personala este limitata la 300 kg pentru a preveni prejudiciile asupra vehiculului. “
Procentul admis de marfa ce poate prezenta mici ciobituri / sparturi sau zgarieturi este intre 1 si 5 % maxim din cantitatea livrata. In cazul produselor cu L.L. (lungime libera – variabila – acestea pot avea incepand de la 5cm pana la 60cm lungime) .

  1. Promotiile sunt valabile:
    –  pentru perioadele limitate de timp specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul virtual;
    – in limitele stocurilor disponibile.
    Transilvania DEPO nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de informatiile publicate in magazinul virtual din eroare sau pe website-uri partenere.
    Transilvania DEPO isi rezerva dreptul de a completa si/sau modifica orice informatie din magazinul virtual fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.
    Transilvania DEPO isi rezerva dreptul de a contacta vizitatorul magazinului virtual pe email sau telefonic daca in urma interactiunii cu site-ul acesta completeaza datele de identificare si de contact si solicita in mod expres orice tip de informatie disponibila.

    V. Confidentialitate
    Cumparatorul nu va face publice, unor terti, prin orice mijloace, nicio informatie cu caracter privat primita de la Vanzator, sub sanctiunea obligarii acestuia la plata de daune interese.
    Vanzatorul isi rezerva dreptul a folosi informatiile furnizate de catre Cumparator in vederea realizarii contractului la distanta.  De asemenea Cumparatorul nu va face publice niciunei terte parti nicio informatie cu privire la comanda fara acordul scris al Vanzatorului.
    Vanzatorul isi rezerva dreptul, in baza acordului prealabil al utilizatorului, de a stoca si folosi in interes propriu, in scopul realizarii activitatilor de marketing, informare, facturare sau alte asemenea, orice informatie furnizata de catre Cumparator prin intermediul site-ului www.transilvaniadepo.ro
    De asemenea el nu va furniza niciunei terte parti informatiile primite de la Cumparator, cu exceptia partenerilor agreati, furnizori de servicii cu care exista un contract prin care se protejeaza aceste date primite de la Cumparator.

    Atunci cand utilizeaza website-ul Vanzatorului, utilizatorul / Cumparatorul va furniza Vanzatorului informatii personale pe care aceasta le va folosi doar in completarea comenzii, in pregatirea livrarii, in caz de nelamuriri care pot aparea si in informarea Cumparatorului cu privire la orice oferte speciale sau noi game de produse.

    VI. Transferul proprietatii
    Transferul proprietatii asupra produselor va opera la data incasarii pretului acestora de catre Vanzator, iar transferul riscurilor aferente acestuia va opera la data predarii efective catre Cumparator.

    VII. Exercitarea dreptului de retragere. Acceptarea bunurilor si politica de retur
    Cumparatorul va refuza bunurile livrate in cazul in care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate in comanda. In acest caz Vanzatorul isi asuma responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.

    Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului, prevederi contractuale aplicabile doar cumparatorilor persoane fizice si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 30 zile. Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele comandate si achizitionate online fie livrate de catre Vanzator fie ridicate de Cumparator din showroom.

    Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de la reprezentantul firmei de curierat/transportator. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier/transportator.
    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit).

    Cumparatorul va trebui sa suporte costurile suplimentare aferente returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere. 

    Returul produselor se face in termen de 30 zile calendaristice de la data livrarii produselor, in baza formularului de retur pe care il puteti accesa aici iar pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel mai tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii produsului.

    Rambursarea sumelor se face in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea fizica a produselor in depozitul Transilvania Depo, in contul bancar indicat obligatoriu de catre Cumparator in Formularul de Retur.
    In functie de modalitate de livrare a produselor selectata de Cumparator, suma rambursata va fi egala cu suma rezultata prin retinerea de catre Vanzator, din pretul achitat de Cumaprator, a sumelor aferente cheltuielilor de transport si livrare. Restituirea sumelor incasate, in cazul in care Cumparatorul nu doreste un alt produs, se va face prin transfer bancar, in contul indicat in scris pe Formularul de Returde catre Cumparator.

Nu pot fi returnate produse care:
– depasesc termenul de 30 zile calendaristice de la data primirii;
– fac parte din Gama Piese Speciale-Trepte/Glafuri/Blaturi;
– corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
–  au facut obiectul unei comenzi speciale;
–  au facut obiectul unei lichidari finale de stoc, in urma careia Cumparatorul a beneficiat de o reducere a pretului;
– au fost achizitionate din showroom si, desi prezentau unele defecte, Cumparatorul le-a acceptat si a beneficiat de o reducere corespunzatoare a pretului;
– au fost distinct personalizate la cererea Cumparatorului;
–  au fost executate dupa specificatiile Cumparatorului;
–  prezinta urme de lovire sau deteriorare;
–  prezinta urme vizibile de uzura;

Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta intiala, intacte (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezinta urme de adeziv sau alte asemenea substante. Acestea se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, cutie, sac,lada etc), si vor fi insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum si de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Pentru produsele ridicate de catre Cumparator direct din magazin/showroom, pentru care Cumparatorul a avut posibilitatea verificarii in mod direct a calitatii si specificatiilor prezentate, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.
Atat in cazul comenzilor la distanta cat si in cazul celor efectuate in showroomul Vanzatorului, returul marfii se va efectua integral pentru o anumita pozitie.
Nu se accepta retururi partiale dintr-o anumita pozitie din factura.
Returnarea integrala a contravalorii achitate se va face numai in cazul in care produsele sunt in stare corespunzatoare. Deteriorarea produsului cauzata de Cumparator sau de folosirea necorespunzatoare a produsului va fi suportata de Cumparator, iar produsele respective nu vor putea face obiectul returului. Daca produsul a fost utilizat de catre Cumparator si nu mai poate fi returnat in stare corespunzatoare, TRANSILVANIA DEPO nu va putea returna contravaloarea acestuia.

VIII. Forta majora  
Nici una dintre Parti nu va fi raspunzatoare fata de cealalta Parte pentru neexecutarea obligatiilor rezultate din prezentul Contract, in situatia in care aceasta neexecutare a fost cauzata de forta majora.
In ipoteza interventiei unui caz de forta majora, Partea interesata sa il invoce este datoare sa ia toate masurile in mod rezonabil necesare pentru inlaturarea consecintelor fortei majore si sa notifice aparitia cazului de forta majora celeilalte Parti in termen de 5 zile. Incalcarea acestor indatoriri inlatura efectele fortei majore asupra Contractului, Partea vinovata ramanand obligata sa raspunda pentru neindeplinirea obligatiilor sale.
In cazul in care efectele fortei majore dureaza mai mult de 90 de zile, oricare dintre Parti are posibilitatea denuntarii unilaterale a Contractului, fara nicio penalitate pentru niciuna dintre Parti.

IX. Litigii. Legea aplicabila
Orice litigii aparute intre Cumparator si Transilvania Depo vor fi solutionate pe cale amiabila.In cazul in care acest lucru nu este posibil, solutionarea va reveni instantelor de judecata competente din Bistrita.

Reglementarile legale privind solutionarea oricaror Reclamatii:
1. www.anpc.ro
2. Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, va rugam sa transmiteti un email la office@transilvaniadepo.ro, raspundem in maxim 48h  (exceptand weekend-ul si zilele de sarbatoare legala).
3. Formular retur marfa – descarca formular
4. Solutionare online a litigiilor:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO 

  1. NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONAL

TRANSILVANIA DEPO SRL prelucrează datele cu caracter personal înregistrate în sistemele IT ale firmei, respectând prevederile legale în domeniu:

  1. a) Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
  2. b) Legea 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE
  3. c) Legea nr. 129/2018 pentru modificarea și completarea Legii nr. 102/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, precum și pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Colectarea datelor cu caracter personal se face prin diverse modalitati si instrumente specifice precum: aplicatia de gestiune a newsletterului prezenta in magazinul virtual, bifarea optiunii de abonare la newsletter din cosul de cumparaturi, salvarea in baza de date ca urmare a participarii utilizatorilor la diverse concursuri si loterii publicitare organizate de TRANSILVANIA DEPO SRL  sau diversele formulare de abonare disponibile in magazinul virtual sau in showroom-ul TRANSILVANIA DEPO SRL .

Datele ce vor fi salvate in baza de date ale TRANSILVANIA DEPO SRL  sunt: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon si adresa.

Abonarea la newsletterul TRANSILVANIA DEPO SRL  implica acceptul utilizatorilor website-ului ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate în condițiile prezentate în Termenii și condiiile de utilizare a site-ului, respective în Politica de Confidențialitate a TRANSILVANIA DEPO SRL . Scopurile prelucrarii acestor date sunt: informarea cu privire la comanda efectuata de Cumparator in cadrul magazinului virtual TRANSILVANIA DEPO SRL, informarea despre produsele si promotiile TRANSILVANIA DEPO SRL  sau despre orice alte promotii sau activitati desfasurate de TRANSILVANIA DEPO SRL, realizarea de rapoarte statistice.  

TRANSILVANIA DEPO  SRL  se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti, cu exceptia partenerilor de servicii de marketing si alte servicii, agreati de TRANSILVANIA DEPO SRL  cu care exista contracte in acest sens si care se obliga prin acestea sa protejeze aceste date.

Utilizatorii se pot dezabona de la primirea newsletter-ului cand nu mai doresc prelucrarea datelor cu caracter personal prin bifarea optiunii “Dezabonare” din cadrul acestuia.

Conform cerintelor legale, TRANSILVANIA DEPO SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Scopul colectarii datelor este: inregistrarea in scopuri contabile si emiterea facturii fiscale; activitati de marketing/trimiterea de newslettere catre baza de date a Vanzatorului de la care va puteti dezabona in orice moment.

Cumparatorul se obliga sa furnizeze Vanzatorului datele necesare facturarii, acestea fiind necesare emiterii facturii fiscale aferente comenzii plasate. Refuzul Cumparatorului de a furniza aceste date determina anularea comenzii. 

Doriti sa primiti informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de TRANSILVANIA DEPO SRL?

 □DA                              □NU

În contextul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:

  1. Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține o confirmare că se prelucrează sau nu datele dumneavoastră cu caracter personal si, în caz afirmativ, aveți acces la tipul de date cu caracter personal și la condițiile prelucrării lor, prin formularea unei cereri în acest sens către operator;
  2. Dreptul de a cere rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea să solicitați, prin trimiterea unei cereri în acest sens către operator, rectificarea datelor cu caracter personal care sunt inexacte, suplimentarea datelor cu caracter personale, în situația în care acestea sunt incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în situațiile în care:
  1. datele cu caracter personal nu mai sunt necesare scopului lor inițial (și nu exista un nou scop legal pentru prelucrare)
  2. baza legală a prelucrării o reprezintă consimțământul persoanei vizate, iar persoana vizată își retrage consimțământul și nu există niciun alt temei legal pentru prelucrare
  • persoana vizată își exercită dreptul la opoziție și operatorul nu are motive în favoarea continuării prelucrării care prevalează
  1. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal
  2. ștergerea este necesară pentru respectarea legislației UE sau din Romania
  3. datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale oferite către copii (daca este cazul), pentru care consimțământul este guvernat de reguli speciale;
  1. Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul să obțineți restricționarea prelucrării în situațiile în care:
  1. considerați că se prelucrează date cu caracter personal inexacte, pentru o perioada care îi permite operatorului să verifice exactitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal;
  2. prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal, solicitând  doar restricționarea utilizării lor;
  • în situația în care operatorul nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal pentru prelucrarea lor, în scopurile menționate mai sus, dar dumneavoastră solicitați datele pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță
  1. dumneavoastră v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă temeiurile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor persoanei vizate.
  1. Dreptul de a va retrage consimțământul pentru prelucrare, când prelucrarea este bazată pe consimțământul dumneavoastră fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate până la momentul retragerii consimțământului;
  2. Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal din motive legate de situația dumneavoastră particulară, atunci când prelucrarea este întemeiată pe un interes legitim și in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, inclusiv creării de profiluri;
  3. Dreptul de a nu fi obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
  4. Dreptul la portabilitatea datelor, și anume dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal, pe care le-ați furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și dreptul de a transmite aceste date către un alt operator, în situația în care prelucrarea se face în baza consimțământului dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate;
  5. Dreptul de a depune o plângere in fata Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email: office@transilvaniadepo.ro sau direct la sediul Vanzatorului: Calea Clujului nr. 322, Bistrita.

XII. Copyright. Limitarea Raspunderii
Intregul continut de pe www.transilvaniadepo.ro (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea TRANSILVANIA DEPO SRL, cu urmatoarele date de identificare: RO 15672840, J06/484/2003, Calea Clujului nr 322, Bistrita. Transilvania Depo nu garanteaza ca website-ul www.transilvaniadepo.ro si continutul acestuia nu contin erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Nu este sub nicio forma permisa preluarea continutului de pe www.transilvaniadepo.ro in scopuri comerciale. In cazul anumitor plangeri / probleme / sugestii legate de drepturile de autor, va rugam sa ne scrieti un email pe office@transilvaniadepo.ro si veti primi un raspuns in maxim 48 de ore de la primirea emailului.

Orice eroare de omisiune, tipografica sau de redactare care apare in literatura de vanzare, oferte, lista de preturi, factura sau alt document sau informatii eliberate de societate se vor corecta fara nicio raspundere din partea Vanzatorului.

Insemnele grafice, denumirile, marcile (cum sunt, de exemplu: numele site-ului si a companiei Transilvania Depo) sunt proprietatea Transilvania Depo si nu pot fi preluate si/sau folosite fara acordul prealabil scris al proprietarului.
Utilizatorul nu va copia, distribui, prelua, publica in scop comercial nicio informatie continuta de magazinul virtual Transilvania Depo, fara acordul prealabil scris al titularului site-ului.

Orice modificare neautorizata a site-ului este interzisa.
Transilvania Depo este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala sau de autor asupra magazinului virtual, respectiv asupra marcilor, designului, functionalitatilor site-ului, imagini si specificatii tehnice.

Caracteristicile produselor si documentatia tehnica aferenta acestora, prezentate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori, iar Transilvania Depo ofera suportul tehnic pentru afisarea lor.

Transilvania Depo nu raspunde pentru prejudiciile create, din cauze ce exclud culpa sa, de nefunctionarea magazinului virtual precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual (ex. defectiuni la reteaua de internet).